Support og service

support og service support og service

Har du brug for hjælp?

Vi gør altid vores bedste for at levere vinduer og døre i høj kvalitet, hvis der mod forventning er opstået et problem med produktet, problemer med transporten/leveringen eller du blot ønsker service af dit produkt skal du oprette en sag via vores system.
Når du er logget ind, skal du klikke på “Service og support” i menuen og vælge “Opret service sag”.

Reklamationer

Hvis du oplever problemer med dit/dine produkter og du forventer det er en reklamation kan du oprette en sag, og vi vil komme og servicere dit/dine elementer

 

Hvis du er i tvivl om din sag er reklamationsberettiget, kan du se monteringsvejledning samt vejledning ved transportskader nedenfor.

Når du er logget ind, skal du klikke på “Service og support” i menuen og vælge “Opret service sag”.

Bemærk: Det er vigtigt ved reklamationer hvor du oplever fejlen allerede inden montagen at du ikke monterer elementerne, før du har været i dialog med serviceafdelingen. Du kan læse mere om betingelserne og hvad du skal være opmærksom på nedenfor.

Reklamationer Reklamationer
Servicesag Servicesag

Service

Hvis du har problemer med dine produkter og det ikke er en reklamation eller blot ønsker smøring mm., er du velkommen til at oprette en sag på opgaven og vi vil komme og servicere dine produkter.

 

Hvis du har ønsket besigtigelse/reklamationsbesøg og besøget ikke er reklamationsberettiget tager vi en fastpris for servicebesøget.  Prisen er 1.195 kr. inkl. moms, arbejdsløn og kørsel. Bemærk: gælder kun i Jylland og på brofaste øer, samt for produkter leveret af Vinduesgrossisten A/S.

Sådan gør du ved fejl og mangler

For at oprette en sag skal du være logget ind på din konto på Vinduesgrossisten.dk. Det gør du ved at klikke på ’log ind’ og indtaste din mailadresse og personlige kode, som du har oprettet i forbindelse med dit køb.

Når du er logget ind, skal du klikke på “Service og support” i menuen til venstre og vælge “Opret service sag”.

Her skal du uploade et billede af dit problem. Når din anmeldelse er indsendt, kan du løbende følge status på din sag ved igen at logge ind på din profil.

Vejledning

Vejledning

Video supportvejledning

 

Monteringsvejledning

Her kan du downloade monteringsvejledninger til de forskellige vinduestyper. Bemærk: Flere forhold spiller ind når det gælder korrekt montering, herunder dit hus’ specifikke konstruktion. Derfor er vores monteringsvejledning kun vejledende.

Træ & Træ/Alu

Træ & Træ/Alu

Plast/PVC

Plast/PVC

Reklamationsvejledning

Reklamationsvejledning

Reklamationsvejledning ved transportskader

Hvis der er opstået skade på et af elementerne under transport, modtager du ordren med forbehold for skade. Læs alle betingelserne i PDF'en her ved siden af, og hvordan du forholder dig.